آرشیو مهر ماه 1398

با تبلیغات خود، به درامد بیشتر برسید

خدمات سئو

سئو (SEO) يا بهينه سازي موتورهاي جستجو (Search Engine Optimization)، يكي از اجزا حياتي،براي بازاريابي آنلاين است. روزانه بيش از بيليون جستجو بابت مشكلات اصلي، محصولات و يا خدمات در موتور جستجوي گوگل، انجام مي شود كه همه اين سرچ ها، فقط و فقط در صفحه اول گوگل توسط كاربران ديده مي شود و صفحات ديگر گوگل، زباله داني بيش نيستند. ما در ويكي دمي با استفاده از آخرين استراتژي هاي مربوط به خدمات سئو داخلي (Onsite)، سئو خارجي (Off-site)،سئو تكنيكال، سرويس هاي سئو ارزان، سئو رقابتي، خدمات سئو سريع، سئو محتوا و.. تمامي تلاش خود را براي توليد نتايج، در صفحه اول گوگل تضميني به كار برده ايم.

اين نكته را بايد به خاطر داشته باشيد كه اگر در صفحه اول گوگل با جايگاه مناسبي نباشيد، ممكن است هيچ وقت سايت شما ديده نشود كه همين امر، در كاهش فروش و عرضه خدمات شما تاثير منفي نيز مي گذارد.

شايد هنوز براي خيلي از افراد اين سوالمطرح باشد كه منظور از خدمات سئو كه در بالا به آن اشاره كرده ايم، چيست؟ و دقيقا با استفاده از خدمات بهينه سازي سايت، چه كمكي به سايت هاي تازه تاسيس و يا سايت هايي كه داراي رقباي سرسخت مي باشند، مي توان كرد. در ادامه مقاله همراه ما باشيد تا مباحث را بيشتر براي شما توضيح دهيم. 

براي مطالعه بيشتر مقاله راهكارهاي سئو را مطالعه نماييد.

انواع خدمات سئو

شايد به ظاهر نتوانيم توضيح جامعي از  انجام خدمات بهينه سازي سايت، داشته باشيم اما اين نكته را بايد بدانيد كه هر سايت با توجه به خدماتي كه ارائه مي كند و از همه مهمتر رقباي خود، داراي استراتژي متفاوتي با ديگر سايت ها دارد و حتي، هزينه خدمات سئو نيز بر اساس كلمات پر سرچ و رقابتي در بازه يك ماهه، در سرچ كنسول گوگل بررسي و محاسبه مي گردد.

مهمترين خدمات سئو

در اين بخش مهمترين سرويس سئوي سايت هر سازمان، بسته به اندازه آن سازمان، مدت زمان، هزينه و.. را به صورت مختصر توضيح مي دهيم. 

خدمات سئو ارزان

 سرويس سئوي ارزان براي سازمان ها يا كسب و كارهايي كه بسيار كوچك هستند، بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد. براي پياده سازي اين نوع خدمات، ابتدا رقبا و كلمات كليدي آن ها بررسي مي شود و سپس طبق محدوده و محلي كه هستند به صورت لوكال (Local) يا محلي، پياده سازي انجام مي گيرد مانند ثبت موقعيت در گوگل، بررسي، مديريت نظرات و پرسش هاي كاربران و… . خدمات سئو ارزان براي چنين كسب و كارهايي از نظر هزينه، به صرفه تر و داراي بازدهي بيشتري است. 

خدمات سئو پر رقابت

منظور از خدمات بهينه سازي پر رقابت، بررسي سايت ها با توجه به كلمه يا عباراتي است كه در موتورهاي جستجو بسيار زياد جستجو مي شوند و يا آن سايت ها داراي اعتبار و جايگاه بالايي نزد گوگل بوده اند.

براي چنين سايت هايي، هزينه سئو نسبت به كلمات پر سرچ بالاتر بوده و بايد با استراتژي خاص تر و پيچيده تر از خدمات seo ارزان، انجام شود.

خدمات سئو سريع

شايد آوردن كلمه سريع در انتهاي خدمات، شما را اشتباه به اين فكر فرو برد كه با استفاده از اين روش مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن، يك سايتي در صفحه اول گوگل داشته باشيد. اما اين فرضيه و فكر اشتباه بوده و اين نوع خدمات براي كمپين ها، رويدادها و همايش و يا سايت هايي كه داراي شرايط خاص هستند، پياده سازي ميشود. البته هزينه و قيمت سئو براي چنين كمپين هايي، با توجه به مدت زمان برگزاري يا كلمات جستجو مي تواند متفاوت باشد.

ترجمه فيلم سئو:

آيا مي دانيد ۷۰ درصد از مردم، هرگز به صفحات بعد از صفحه اول گوگل نمي روند. اگر شما در صفحه اول گوگل نيستيد، در واقع به صورت مجازي وب سايت شما بدون سئو اصلا وجود ندارد. وب سايت شما،  مانند ساختماني است كه در يك خيابان بدون راهنما قرار گرفته است كه ديگر موتورهاي جستجو قادر به پيدا كردن شما نيستند و مردم در نهايت رقباي شما را به جاي شما پيدا مي كنند و وب سايت شما يك سالن نمايش ۲۴ ساعته مجازي است كه كليد شما براي موفقيت است. بنابراين  شما بدون سئو، خود را در مرز ورشكستگي پيدا خواهيد كرد اما چه اتفاقي خواهد افتاد هنگامي كه ما حضور وب سايت و رسانه هاي اجتماعي شما را افزايش دهيم و به صورت ارگانيك، فروش اوليه و هم آگاهي بيشتري نسبت به برند شما ايجاد كنيم. اعتماد و اعتبار به بازخورد مشتريان، درست مانند اين است كه كسب و كار شما در در بالاترين سئو لس آنجلس رشد كرده باشد.

ما به صورت اختصاصي، بالاترين كيفيت خدمات سئو را براي شما آماده مي كنيم و ترافيك زيادي را به سمت سايت شما بلافاصله هدايت ميكنيم و باعث مي شويم كه شما رهبر صنعت خود در بالاترين سئو لس آنجلس شويد.

ما  خدمات بيشتري از رقباي خود به شما ارائه مي كنيم البته با قيمت واحد، خدماتي مانند ايجاد حضور شما در رسانه هاي اجتماعي كه باعث آشنايي مي شود و مشتريان شما  را درگير مي كند كه فيلم هاي يوتيوب را در كنار هم قرار دهند و به آن ها رتبه دهند، همين امر، به شما يك مسيري را مي دهد تا مشتريان خود را در فيسبوك و تبليغات كمپين ها  پيدا كنيد كه هدف مردمي هستند كه واقعا علاقه مند به محصولات يا خدمات شما بوده و خيلي خيلي بيشتر به رتبه شما كمك مي كنند حتي سريعتر از گوش دادن به آنچه متخصصان بازاريابي تلاش مي كنند درباره سئو بگويند. بهترين مكان براي پيدا كردن يك جسد، صفحه ۲  گوگل از نتايج جستجوهاي سئو است. SEO، يك فعل اسمي است كه صفت Todd malagate SEO مانند رزومه اي است كه شما آن را پوليش (صيقل) مي دهيد، بنابراين شما بهترين پا براي حركت به جلو را داريد.

خدمات سئو تكنيكال

بهينه سازي سئو تكنيكال، براي خزيدن و ايندكس كردن صفحات سايت، مورد استفاده قرار مي گيرد. حال، خدمات بهينه سازي و سئوي تكنيكال، شامل نشانه گذاري داده هاي ساخت يافته (Structured data markup)، بهبود سرعت وب سايت، بهينه سازي سايت مپ (Sitemap.xml)، بهينه سازي كدها و تگ هاي html، بهينه سازي Robots.txt، بهينه سازي Redirects، طراحي و پياده سازي  AMP و.. نيز مي باشد.

خدمات سئو داخلي

 سرويس سئو داخلي، شامل بهينه سازي عنوان هر صفحه، توضيحات متا يا همان meta description، لينك هاي داخلي (Internal linking)، استفاده از اسنيپت هاي گوگل (Google featured snippets) و جستجوي صدا و… مي باشد.

خدمات سئو خارجي

خدمات سئو خارجي با هدف استفاده از كلاه سفيد و استفاده از الگوريتم هاي گوگل انجام مي شود و اين نوع خدمات با راه اندازي كمپين هاي لينك سازي (Link building)، پست مهمان (Guest post) و كمپين هاي برند سازي پياده سازي مي شود.

خدمات سئو توليد محتوا

عموما هر سايتي براي سئو شدن نياز به توليد محتوا دارد و محتوا در سئو به معني پادشاه مي باشد. محتوا يك هنري بوده كه بايد يه صورت دوستانه و با انتقال ارزش آن متن به كاربر نوشته و توليد شود. منظور از خدمات سئوي توليد محتوا، بهينه سازي تگ h1، بررسي هدينگ ها، بررسي سئوي عكس ها، سئوي ويدئو و در صورت نياز، نوشتن محتوا به صورت ترجمه و تاليفي مي باشد.

خدمات سئو خريد بك لينك

افرادي كه با سئو آشنايي دارند، با واژه بك لينك (Backlink) و تاثيرات مثبت آن بر سئو آگاهي كافي دارند. البته در بسياري از مقالات، گفته شده كه خريد بك لينك به نفع سايت ها نيست و گوگل در صورت متوجه شدن، سايت يا صفحه مورد نظر را پنالتي (جريمه) مي كند، البته ما هم با اين مقالات موافق هستيم اما خريد بك لينك، از سايت هايي كه مرتبط با حوزه كاري آن سايت باشد و آن سايت هايي كه به ما لينك مي دهند معتبر و داراي DA و PA بالايي باشند، تاثير مثبت خود را بر سئو مي گذارند. خريد بك لينك داراي انواع مختلفي بوده و بايد در بازه زماني مشخصي خريداري شود تا گوگل اعتماد خودش به ما را از دست ندهد.

بهينه سازي تبديل يا كانورشن 

سئو فقط براي گرفتن ورودي و افزايش جايگاه در نتايج گوگل نيست بلكه براي تغيير نرخ تبديل هم به كار ميرود. كارشناسان ويكي دمي با بررسي و آناليز وب سايت مشتريان و همچنين با اجراي تست A/B، متوجه افزايش نرخ تبديل و افزايش درآمد مالي وب سايت مي شوند.

آناليز و بررسي سايت هاي رقبا

با بررسي سايت هاي رقبا و آناليز كردن آن ها مي توان كلمات كليدي و پر سرچ كه هدف بسياري از كاربران است را به وضوح پيدا كرد. قبل از هركاري بايد رقبا را شناسايي نمود و سپس با استفاده از ابزارهاي رايگان سئو مانند Semrush ،woorank Alexa وغيره، سايت ها را بررسي نمود كه اين بخش يكي از مهمترين بخش ها در خدمات سئو و بهينه سازي سايت مي باشد.

تحقيق كلمات كليدي

همه چيز در سئو و بهينه سازي سايت با تحقيق كلمات كليدي جامع، انجام مي شود. در واقع براي داشتن يك كمپين موفق در حوزه سئو، انتخاب و جستجوي كلمات كليدي، حكم ستون فقرات را ايفا مي كند. ما مطمئن هستيم كه هر كسب و كار فيزيكي قبل از راه اندازي سايت، درباره رقبا و كلماتي كه با آن مي تواند به درآمد مالي برسد، آشنايي كاملي دارد.

شناسايي و بازيابي سايت هاي پنالتي شده

اگر سايت شما توسط گوگل، پنالتي(جريمه) شده است يا تجربه كاهش رتبه و جايگاه در گوگل را داشتيد، نگران نباشيد. چرا كه تيم ويكي دمي با داشتن تجربه و تخصص، قادر به شناسايي و برگرداندن سايت شما مي باشد.

استراتژي سئو

يكي از بزرگترين دلايل شكست در هر كسب و كار آنلايني، نداشتن استراتژي سئو و بهينه سازي سايت مي باشد. يكي از كارهايي كه سايت ويكي دمي موظف به اجراي آن مي باشد، برنامه ريزي و دادن  طرح استراتژي براي هر سازماني است، كه عموما همه كسب و كارها داراي يك نوع استراتژي نمي باشند و بايد بر اساس رقبا، قدمت سايت و نوع كاري كه انجام ميدهند، استراتژي متمايز و متفاوتي طرح ريزي شود.

خدمات سئو با بررسي ساختار وب سايت

ساختار يك وب سايت براي بسياري از افراد مهم نيست و فكر ميكنند كه ساختار سايت خود را مي توانند به هر شكلي كه مي خواهند، بچينند. اين نكته را به ياد داشته باشيد كه ساختار بد وب سايت مي تواند در سئوي آن تاثير بگذارد و همين امر باعث كاهش ترافيك و كاهش فروش مي شود. تيم ويكي دمي با بررسي سايت شما، پيشنهاد مي دهد كه سايت خود را چطور طراحي نماييد تا در سئوي آن مشكلي پيش نيايد.

گزارش رتبه بندي در بهينه سازي سايت

در صورتي كه سئو سايت شما توسط شركتي انجام شود، آن شركت موظف است كه  به صورت ماهانه، گزارشي از جايگاه سايت شما در موتورهاي جستجو با توجه به كلمات كليدي شما، ارائه نمايد.

گزارش فرايند پيشرفت سايت

شركت ارائه دهنده خدمات سئو موظف است كه به صورت ماهانه، گزارشي از فرايند پيشرفت سايت كه شامل سئو، نقطه عطف سايت، اهداف قابل اندازه گيري و ديگر معيارهاي مهم است را به شما گزارش دهد.

ايجاد و راه اندازي گوگل آناليتيكس

 با استفاده از گوگل آناليتيكس، مي توان كمپيني براي بازاريابي و فروش ايجاد نمود. اين ابزار قابليت بسياري براي پيگيري و نظارت بر روي سايت نيز دارد. با گوگل آنالايتيك مي توان صفحات پربازديد، نرخ كانورشن، نرخ كليك، صفحات ليندينگ و… را با توجه به نوع دستگاه كاربر و رده سني كاربران بررسي نمود.

 

يك بسته خدمات سئو شامل چه مواردي مي تواند باشد؟

هر شركتي براي ارائه خدمات و بهينه سازي سايت، داراي يك استراتژي منحصر به فرد مي باشد كه ما در اين بخش بهترين پكيج خدمات سئو را به شما معرفي مي نماييم:

  • تحقيق كلمات كليدي
  • بهينه سازي كلمات كليدي
  • بهينه سازي متا تگ
  • نصب و راه اندازي گوگل آناليتيكس
  • ساخت سايت مپ براي سايت
  • ساخت صفحه ۴۰۴ به صورت منحصر به فرد
  • نوشتن مقاله براي سئو
  • ايجاد بلاگ
  • پيگيري تماس هاي تلفني وب
  • گزارش گيري سه ماهه
  • بهينه سازي سايت بر روي موبايل
  • بررسي و آناليز ترافيك در گوگل آناليتيكس
  • بهينه سازي سئوي محلي
  • بهينه سازي عكس
  • بهينه سازي ويدئو
  • ايجاد structure data براي موارد گوناگون
  • آناليز محتواي كپي (Duplicate content)
  • لينك سازي داخلي
  • لينك سازي خارجي
  • مقايسه رقبا
  • بررسي كدهاي HTML،CSS
  • و…

با انتخاب بسته سئو ميتوانيد به صورت ماهانه يا هر سه ماه يكبار بسته به خدمات هر شركت، گزارشي از سايت خود كه شامل  موقعيت كلمات كليدي، تحليل و بررسي گوگل آناليتيكس و… را دريافت نماييد.

چرا بايد بسته هاي سئويي را خريداري كنيم؟

آيا ميدانيد ۹۳ درصد  كل تجربيات آنلاين و تخصص ها با موتورهاي جستجو آغاز شده است؟

بسياري از مردم از طريق موتورهاي جستجو مي توانند كسب و كارهاي گوناگون، تخصص ها و اطلاعات مختلف و ديگر موارد را پيدا كنند. با سرمايه گذاري و خريد بسته هاي خدمات سئو، مي توان كسب و كار خود را به ديده شدن و كسب ورودي بيشتر سوق داد.

بسيار مي شنويد كه به شما گفته مي شود، براي سايت خود ارزش قائل شويد و پكيج هاي خدمات و بهينه سازي سايت را تهيه نماييد، اما علت واقعي اين همه اصرار را نمي دانيد كه ما در اين بخش ۵ دليل اصلي سرمايه گذاري را به شما توضيح مي دهيم:

۱- بدست آوردن اعتماد و اعتبار كاربران

عموم افرادي كه جوياي كار هستند، معمولا در موتورهاي جستجو به دنبال كسب و كارهايي مي گردند كه مشهور و قابل اعتماد باشد. با استفاده از سئو سايت مي توانيد، سايت خود را به كاربران در حوزه هاي گوناگون و با گذاشتن مطالب مفيد معرفي نماييد.

سئو  با آوردن سايت و صفحات آن به صفحه اول گوگل، به شما كمك مي كند كه اعتماد و اعتبار بدست آوريد. از آنجاييكه  ۷۵ درصد مردم، فقط صفحه اول از گوگل را مشاهده مي كنند، پس قرار گرفتن در اين صفحه و به خصوص در ۵ لينك اول، باعث افزايش ورودي، برند شدن و افزايش فروش مي شود.

كاربران به گوگل اعتماد دارند، چرا كه مي دانند او بهترين نتايج را در صفحه اول نمايش مي دهد. اگر كسب و كار شما در صفحه اول گوگل مشاهده شود، يعني به شما اعتماد كرده و به كاربران هم اين موضوع انتقال داده مي شود كه  اين سايت داراي اعتبار بسياري است و مي توانيد به آن اعتماد كنيد.

ايجاد اعتماد و اعتبار به سايت، باعث ماندگاري آن  بيزينس در دراز مدت مي شود. هنگامي كه كاربران به سايت و كسب و كار شما اعتماد كنند، يك رقابت زياد با سايت هاي رقبا پيش مي آيد كه براي ماندگاري خود و از دست ندادن جايگاه، بايد داراي يك استراتژي مشخص باشيد.

۲- داشتن هزينه مقرون به صرفه

۷۱ درصد نتايج جستجو در يك صفحه بر اساس كليك هاي ارگانيك انجام ميشود. اين بدين معني است كه صفحه سايت شما در نتايج گوگل بايد در صفحه اول باشد و اين هدف بدون داشتن يك كمپين سئويي امكان پذير نيست.

سئو به افزايش ترافيك و آوردن ورودي به سايت كمك مي كند. هرچه لينك صفحات سايت شما در نتايج گوگل بالاتر باشد، ترافيك بيشتري وارد آن صفحه مي شود. داشتن ترافيك بيشتر در آن صفحه، به معني داشتن فرصت بيشتر براي بدست آوردن هدف  و موقعيت است. با سئو مي توانيد مخاطبان خود را تبديل به مشتري دائمي نماييد.

با سرمايه گذاري در بسته هاي سئويي ويكي دمي، شما قادر خواهيد بود كه تعداد سرنخ هايي كه مخاطبان به كاربر و همچنين به مشتري دائمي تبديل مي شود را بيشتر كنيد. در واقع بهينه سازي سايت با بسته هاي سئويي اين امكان را در اختيار شما ميگذارد كه بيش از گذشته ديده شويد و همين كار باعث افزايش درآمد نيز مي شود.

به صورت كلي بهينه سازي براي موتورهاي جستجو بسيار مقرون به صرفه است. هنگامي كه سايت شما در ليست ارگانيك گوگل قرار گيرد، ديگر شما نياز نداريد كه از طريق خريد كليك ppc، ورودي براي سايت خود اضافه نماييد. البته اين بدين معني نيست كه هزينه كردن براي ppc به معني دور ريختن هزينه است، اما داشتن استراتژي سئو بسيار مقرون به صرفه تر است.

۳- منجر شدن به ترافيك محلي

يكي ديگر از علت هايي كه بايد از بسته هاي خدمات سئو استفاده كنيد، افزايش ترافيك محلي به سايت مي باشد. عموما همه كسب و كارها به صورت آنلاين مشغول به فعاليت نيستند. بسياري از مردم ترجيح مي دهند كه به مكان هاي فيزيكي جهت خريد مايحتاج خود بروند. سئو به بيزينس شما مي كند كه به صورت محلي، كالاهاي خود را به كساني كه بدنبال كالايي در محله خود مي گردند، معرفي نماييد.

قسمت مهمي از سئو، بهينه سازي كلمات كليدي است. با استفاده از اين كلمات، مي توانيد در نتايج جستجو ظاهر شويد. با استفاده از سئو محلي، به سايت خود كمك مي كنيد كه در نتايج  گوگل بيشتر ديده شود. كلمات كليدي محلي از كلماتي مانند،” نزديك من” و “در اين شهر” تشكيل شده كه بسياري از كاربران، از اين كلمات براي پيدا كردن مكان مورد نظر استفاده مي كنند. با استفاده از سئو، مي توانيد اين كلمات را براي سايت خود بهينه كنيد، به طوري كه با جستجوي اين كلمات، سايت شما در صفحه اول گوگل قرار گيريد.